Datoteka:Pinacle.cathedrale.Reims.png

Stranica ne postoji na drugim jezicima.
Izvor: Wikipedija

Vidi sliku u punoj veličini(492 × 1.059 piksela, veličina datoteke: 184 KB, MIME tip: image/png)


Logo Wikimedijinog spremnika Ova je datoteka sa Zajedničkog poslužitelja i mogu je rabiti drugi projekti. Opis s njezine stranice s opisom datoteke prikazan je ispod.

...Parmi les plus beaux pinacles que nous possédons dans nos édifices français du XIIIe siècle, il faut citer, en première ligne, ceux qui terminent les contre-forts de la cathédrale de Reims. Ce sont là de véritables chefs-d'œuvre de composition et d'exécution. On conçoit combien il est difficile de poser des édicules au sommet d'un monument, et de les soumettre à l'échelle adoptée pour l'ensemble, de ne point tomber dans la recherche et le mesquin. Tout en donnant à ces couronnements une extrême élégance, l'architecte de Notre-Dame de Reims a su les mettre en harmonie parfaite avec les masses énormes qui les avoisinent, et cela en les accompagnant de statues colossales qui présentent, tout le long de la nef et du chœur, une série non interrompue de grands motifs occupant le regard et faisant disparaître ce qu'il pourrait y avoir de grêle dans ces piramides à jour et dentelées.

Voici (fig. 4) un dessin perspectif de ces pinacles...


Public domain
Viollet-le-Duc
Viollet-le-Duc
Public domain

Ovo je djelo u javnom vlasništvu u zemlji podrijetla i u drugim zemljama s rokom trajanja autorskih prava za života autora plus 100 godina ili manje.


Ovo je djelo u javnom vlasništvu u SAD-u zato jer je objavljeno (ili registrirano pri Uredu za autorska prava Sjedinjenih Američkih Država) prije 1. siječnja 1929.

Povijest datoteke

Kliknite na datum/vrijeme kako biste vidjeli datoteku kakva je tada bila.

Datum/VrijemeMinijaturaDimenzijeSuradnikKomentar
sadašnja19:58, 5. srpnja 2006.Minijatura za inačicu od 19:58, 5. srpnja 2006.492 × 1.059 (184 KB)BuzzWikimedia...Parmi les plus beaux pinacles que nous possédons dans nos édifices français du XIII<sup>e</sup> siècle, il faut citer, en première ligne, ceux qui terminent les contre-forts de la cathédrale de Reims. Ce sont là de véritables chefs-d'œuvre de

Na ovu sliku vode poveznice sa sljedećih stranica:

Globalna uporaba datoteke

Sljedeći wikiji rabe ovu datoteku: