Razgovor:Nikola Plećaš

Izvor: Wikipedija
Prijeđi na navigaciju Prijeđi na pretraživanje
Ovo je stranica za razgovor za raspravu o poboljšanjima na članku Nikola Plećaš.
Rad na člancima


Plečaš igrao za Oriolik???Pogrešno.Igrao je za Mladost iz Zagreba.— Prethodni nepotpisani komentar napisao je 93.138.22.41 (razgovordoprinosi) 08:28, 14. lipnja 2010. (CET)

Trenirao je Oriolik-Jasinje polovicom 1980-ih, kad je igrao u hrvatskoj ligi. Kubura (razgovor) 04:29, 15. lipnja 2010. (CEST)

Plećaš nije bio u rep. SFRJ na SP 1978.g. u Filipinama. Reprzentacija je bila u sastavu: Vilfan, Kićanović, Žižić, Knego, Jerkov, Skroče, Slavnić, Ćosić, Radovanović, Krstulović, Dalipagić, Delibašić.--Markus cg1 (razgovor) 12:07, 14. rujna 2012. (CEST)

Ne slažu se neki podaci[uredi kôd]

Ne želim bez saglasnosti menjati sadržinu stranica u okolini, koja (povremeno) traži perfektno znanje hrvatskog jezika, pa vam ovdje skrećem pažnju na primećeno. Predlažem promjenu iz:

U karijeri je igrao za "Oriolik", "Lokomotivu"...

u nešto kao (a vidi i dole):

U karijeri je igrao za "Mladost", "Lokomotivu" i trenirao "Oriolik"...

  • U Wikidata stoji kao mesto rođenja "Karlovac", dok na stranicama (i hr i en ) stoji.
  • En:WP Nikola Plećaš spominje igranje za Kvarner Rijeka, ali se ja ne sećam da je igrao tamo.
  • Wikidata spominje i neki klub iz Venecije, za koji mislim da nije igrao. Izvor oba problematična podatka u WD izgleda da je Francuska Wikipedija Nikola Plećaš.

Molim da neko ko je bolje pratio košarku od mene i/ili ima ideju gdje da traži tačne podatke za proveru, to proveri (može i kot Plećaša gdeje sve bio, ako je - kako se nadam da je - preživio KOVID-19, zbog koga sam čitao da je bio u bolnici).

Ako se neko pita zašta mi to treba: Plećaš nema stranicu na sl:WP, a treba da je dobije, pa mi trebaju provereni podaci i tako to. Bok (valjda je to još uvek hrvatski...) --Marjan Tomki SI (razgovor) 19:19, 11. siječnja 2021. (CET)

Marjane, napravio sam izmjenu kojoj je izvor Hrvatska enciklopedija Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža. Medalje koje stoje u ovom članku poklapaju se s onim što piše na već navedenom izvoru. Nadam se da će ti pomoći u budućem članku. -- MaGaporuči mi 19:43, 11. siječnja 2021. (CET)
MaGa, hvala ti na tome. U međuvremenu dodao sam Mladost i Lokomotivu kao klubove u Wikidata, a pored slovenskog i hrvatski opis na početku (pokupio odavde, pa ako možeš, "baci oko i tamo" (i popravi ako može bolje). Usput ću pogledati i kako tu navodiš izvore ;-)
U engleskoj WP postoji i info, da je bio trener i u KK Gorica, ali to (i ako jeste, po mogućnosti kada) još trebam proveriti. Kod vas njegova trenerska karijera još nije spomenuta (neće ni kod nas, dok nemam izvor.)
Po pitanju stranice u fr:WP, sve izmene je napravio isti korisnik pa ću ga pitati odakle mu taj podatak - i verovatno ćemo i to uskladiti. --Marjan Tomki SI (razgovor) 20:31, 11. siječnja 2021. (CET)
Još nešto: Bilo bi divno, kad bi neko pronašao neko fotografiju, koja bi se mogla koristiti. Da mi je Plećaš neko koga znam, zamolio bih ga da on pronađe neku, koju bi dozvolio koristiti tu. --Marjan Tomki SI (razgovor) 20:58, 11. siječnja 2021. (CET)
Marjane, cijenim optimizam, ali taj suradnik nije aktivan već dulje vrijeme, tako da sumnjam da ćeš dobiti povratnu informaciju. Inače, u vanjskim poveznicama članka na fr.wp nema nigdje Karlovca, tako da ne znam odakle je izvukao taj podatak. Na sliku ćemo se (bojim se) načekat, ako je ikad dočekamo.-- MaGaporuči mi 19:59, 12. siječnja 2021. (CET)
  • MaGa: Oko optimizma, siguran sam da je verojatnije, da ću dobiti odgovor, ako pitam, nego ako ne pitam ;-). I ako pitam lepo, verovatnoća je prilično veća nego kad bi nekog napao "koji je faktor kad može tako da pogreši". I prije umirovljenja puno sam naučio istraživanjem, kako nastaju greške (ima tu priča i priča) i to i sad i tu još može dobro doći, a i zanimljivo mi je.
Karlovac kao mesto rođenja je u info-okviru na: fr:Nikola Plećaš i odatle je preuzeto u Wikidata:Nikola Plećaš. Francuz, koji je to napisao, daje utisak da ima veze i moguće je da je Plećaš i igrao tamo vani; ako je tako želim poveznice na izvore; ako je Karlovac u nekom izvoru i tamo moće biti pogreška (nije prva slična koju sam otkrio, i prilično njih je ipravljeno na izvoru, za neke su objavljeni "errata corrige" ispravci, a do nekih još ne mogu da doprem (autori fizčke ili pravne osobe nisu aktivni, uglavnom). Uglavnom, naivni optimista, opet ;-).
Sa mehanizmom preuzimanja podatka u i iz wikidata još nisam dovoljno upoznat, ali mi je jasno koliko bi trebao olakšati održavanje unošenjem istih izmena bitnih podataka na stranicama članka (jeli kod vas to sad možda objava?) na različitim jezicima, osobito sad kad izgleda žele da sistematski prevedu što više (sve?) u WP na sve jezike.
Koliko sam video, baš Nikola Plećaš je na desetak jezika, ali nijedan izgleda nije vezan na wikidata. Ako (nadam se ipak kad, i imam nameru da poživim dovoljno dugo ;-) se nađe slika i stavi se u Commons, i netko kao ja stavi poveznicu na nju u Wikidata, teoretski bi se morala pojaviti u svoj toj desetorici članaka u infoboksu. Ako to ne radi želim pronaći zašto, i predložiti ili promenu uputstva za urednike i/ili promenu programske opreme (otklanjanjanje greške u Fabrikatoru).
Naivni optimista? Naravno (vidi na početku), i imam nameru ostati takav, dok sam živ i svestan, a ako bude moguće i nakon toga ;-). --Marjan Tomki SI (razgovor) 22:00, 12. siječnja 2021. (CET)
Marjane, nisam ja pesimista, već zakleti realista. Naravno, uvijek je bilo: Tko pita - ne skita. Samo naprej (ako sam dobro sročio po slovenski).-- MaGaporuči mi 17:43, 13. siječnja 2021. (CET)