Magyar Televízió

Izvor: Wikipedija
Prijeđi na navigaciju Prijeđi na pretraživanje
Magyar Televízió
Magyar Televízió
Vrsta odašiljanja Televizija
Zemlja Mađarska
Početak prikazivanja 1957.
Službena stranica http://www.mtv.hu/


Magyar Televízió (MTV) je naziv za državnu televizijsku kuću u Mađarskoj. Danas emitira pet kanala: M1 HD, M2 HD, M3, M4 Sport i M5.

S emitiranjem je počela 1. svibnja 1957., a dvije godine kasnije je već imala 50 000 pretplatnika s TV-prijemnicima.

S vremenom se etablirala kao jedna od najpopularnijih TV-stanica u nekadašnjem Istočnom bloku. Nakon dolaska demokracije i pojave osobnih TV-stanica počela je gubiti publiku. Godine 2001. je vlada odlučila ukinuti obaveznu TV-pretplatu, te se danas financira neposredno iz budžeta, odnosno preko reklama.

Rano ujutro 19. rujna 2006. zgrada televizije je napadnuta i demolirana od strane demonstranata koji su zahtijevali ostavku premijera Ferenca Gyurcsánya.

1. srpnja 2015., Magyar Televízió kao i tri druge javne medijske organizacije kojima upravlja MTVA spojene su u jedinstvenu organizaciju pod nazivom Duna Media Service. [1] Ova je organizacija pravni sljednik Magyar Televízió i aktivna je članica Europske radiodifuzijske unije. [2] [3]

Izvori[uredi VE | uredi]

  1. Hungarian public service media companies merge - MTVA. Media Service Support and Asset Management Fund (MTVA) Arhivirano s izvorne stranice 22. prosinca 2015., pristupljeno 23. kolovoza 2015.
  2. Polyák (2015). "Hungary : New Amendment to the Media Act". IRIS Legal Observations of the European Audiovisual Observatory (2) pristupljeno 23. kolovoza 2015.
  3. EBU - Active Members. European Broadcasting Union pristupljeno 23. kolovoza 2015.

Vanjske poveznice[uredi VE | uredi]