Razgovor:Operacije "Labrador" i "Opera"

    Izvor: Wikipedija
    Ovo je stranica za razgovor za raspravu o poboljšanjima na članku Operacije "Labrador" i "Opera".
    Rad na člancima
    Pismohrane:


    Opera[uredi kôd]

    Postoji li neki dokument koji potvrđuje tačnost sadržine u članku? Nadalje KOS (kao i KoG) nije osnovan prije rata, nego je bio i 1985/86. smješten u zgradi KRV i PVO u Zemunu, između Doma JNA i Komande. Sa posebnom garažom, koja i danas služi za jedinice Vojne Policije Srbije. Gotovo je nemoguće, takođe i za srbijanske historičare doći do arhiva, a većina dokumenata je tada bila šifrirana i pristup dokumentima u 80-im godinama je bio nemoguć, što je vjerojatno i danas.--AnToni(razgovor) 16:59, 5. srpnja 2021. (CEST)Odgovor[odgovori]

    Ja ne razumijem kakva je to fora sada postala propitivati povijesne činjenice koje su odavno utvrđene i za koje je više-manje sve jasno. Evo ga, da skratim posao onima koji i ovo negiraju i misle da je to izmišljotina (nekog na hr.wiki), prilog iz TV kalendara: https://youtube.com/GPMMjd72l80

    --Ernies73 (razgovor) 18:17, 5. srpnja 2021. (CEST)Odgovor[odgovori]

    Povijest ne piše televizija, nego povjesničari. Na youtube se može sve i svašta staviti i nije pouzdan za enciklopediju.--AnToni(razgovor) 11:58, 6. srpnja 2021. (CEST)Odgovor[odgovori]
    Ako nisi znao, TV kalendar je višedesetljetna emisija Hrvatske radiotelevizije realizirana u suradnji s povjesničarima i prema tome u nju se ne može svašta staviti ni proći. Ali sve i da je nema, davnih dana je utvrđeno postojanje Labradora i Opere čak i na Haaškom sudu. --Ernies73 (razgovor) 12:28, 6. srpnja 2021. (CEST)Odgovor[odgovori]
    RTRS je i višedesetljetna televizija i javni servis priznatog bh. entiteta Republika Srpska, pa i dalje plasira lažne vijesti. Što ne znači da izjednačavam HRT i RTRS, samo pokušavam dočarati da to što je javni servis ne mora značiti da nije pristran. Treba dobro odvagati, a ako je prošlo kroz Haški sud onda naći referencu nije teško. Haški sud je vrhunska instanca za referenciranje svih sukoba na prostorima zapadno južnih slavena, svaka je presuda dokumentirana s hiljadama stranica dokaza, i sve je transparentno. --Mhare (razgovor) 15:11, 6. srpnja 2021. (CEST)Odgovor[odgovori]
    'TV kalendaru' ovo nije prvi put - ta emisija se uporno sramoti!. TV kalendar nije vjerodostojan izvor. --Argo Navis (razgovor) 14:08, 14. srpnja 2021. (CEST)Odgovor[odgovori]
    Argo Navise, novinarka Tportala piše gluposti, a jedna od većih u navedenom članku je (citiram): ..."da je u sjeni te monstruozne tvrdnje ostala i rečenica iz istog priloga prije nje - da je 'tragedija obitelji Zec nanijela veliku štetu Hrvatskoj', čime se također implicira da je obitelj Zec sa svojom tragedijom nešto nažao učinila Hrvatskoj. I kojom se prikriva činjenica da je Hrvatska zapravo nanijela veliku štetu obitelji Zec." Ako ona nije u stanju razumjeti jednostavnu rečenicu da je tragedija obitelji Zec nanijela veliku štetu Hrvatskoj, onda ona pod hitno treba ići na tečaj razumijevanja jezika, a ne pisati gluposti iza navedene rečenice. Ništa se u navedenoj rečenici ne implicira, ona je sasvim jasna. Zbog takvih diskreditirati TV emisiju i proglašavati je nevjerodostojnim izvorom je van svake pameti.-- MaGaporuči mi 17:20, 14. srpnja 2021. (CEST)Odgovor[odgovori]