Razgovor:Sveta Gera

Izvor: Wikipedija
Prijeđi na navigaciju Prijeđi na pretraživanje
Ovo je stranica za razgovor za raspravu o poboljšanjima na članku Sveta Gera.
Rad na člancima


O sadržaju članka[uredi]

Slovenci ne svojataju Svete Gere. --andrejj (razgovor) 10:44, 11. rujan 2008. (CEST)

Članak kaže: dok se jedna vojarna, koju su koristili Slovenci, nalazi na ničijoj zemlji. Osim tog, riječ je o jednom objektu a ne Sveti Geri kao cjelini. I osim toga, tačna granica je zasad nedogovorena (neodređena)! --andrejj (razgovor) 11:50, 11. rujan 2008. (CEST)

Ma daj. Evo, ja sam pročitao cijeli članak i ne vidim da nigdje piše da je to ničija zemlja, nego da je to Hrvatska. Možda da ipak ponovno pročitaš članak? --Pancho W. Villa (razgovor) 07:47, 12. rujan 2008. (CEST)

Poslednja rečenica ... --andrejj (razgovor) 19:56, 12. rujan 2008. (CEST)

Zanimljiv pasus: Visine 1181 m, Sveta Gera je najviši planinski vrh u cijeloj sjeverozapadnoj Hrvatskoj i jugoistočnoj Sloveniji. Znači, hrvatski vrh je najviši planinski vrh u jugoistočnoj Sloveniji? --andrejj (razgovor) 23:02, 14. rujan 2008. (CEST)

Ispravljeno. --Pancho W. Villa (razgovor) 06:58, 15. rujan 2008. (CEST)
Ukoliko naši prijatelji Slovenci i dalje zahtijevaju da je Trdinov vrh u Sloveniji onda je citirani odlomak točan. Ako ne zahtijevaju na tome onda imaju svoj Logarjev kogel (1126 m) -- Goran (razgovor) 00:32, 16. rujan 2008. (CEST)

Ničija zemlja[uredi]

Koliko se ja kužim u granice, ne postoji "ničija" zemlja. --Pancho W. Villa (razgovor) 06:58, 15. rujan 2008. (CEST)

Ima en:No man's land, ali se po meni to ne može primijeniti u ovome članku, jer su Slovenci okupirali to područje. Po tom engleskom članku to je područje na koje se polažu prava ali trenutačno nitko ne koristi ta prava. -- Goran (razgovor) 20:14, 15. rujan 2008. (CEST)

O neutralnosti članka[uredi]

"Sveta Gera se nalazi na području Hrvatske u općini Žumberak, ali tik uz slovensku granicu." Ova sporna tvrdnja mora biti pripisivana hrvatskoj vladi. Slovenačko mišljenje mora biti opisivano također.[1] --Eleassar (razgovor) 11:50, 15. rujan 2008. (CEST)

P.S.:Izvinite molim, jer ne pričam dobro hrvatski.

Da se lijepo dogovorimo i konačno prestanemo sa srbizmima. Vi u Sloveniji kažete također Slovenac, Slovenski, Slovensko, dakle Slovensko mišljenje ili ćeš i dalje ustrajati u tome da ne znaš kako se u Sloveniji kaže posvojni pridjev Slovenski odnosno Slovensko. -- Goran (razgovor) 20:07, 15. rujan 2008. (CEST)

Zar je glavni argument poznavanje jezika? Goran, to je udarac prilično ispod pojasa, to nije njegov (pa ni moj) materni jezik!

Nije poznavanje jezika glavni argument, već je očito kako svi Slovenci u Slovenskome jeziku kažu Slovenec, Slovenka, Slovensko, Slovenski a s druge strane provociraju govoreći "Slovenački". Dakle Slovensko mišljenje. To je sve. -- Goran (razgovor) 00:28, 16. rujan 2008. (CEST)
Čovek lepo kaže kako stoji s hrvatskim jezikom, a ti njemu već je očito kako svi Slovenci? Molim nemojmo na tom nivou. (Reda radi: kod nas je pridjev slovenski odnosno slovensko.) --andrejj (razgovor) 00:49, 16. rujan 2008. (CEST)
To nije bilo provociranje. Ja jednostavno nisam znao Slovenački je srbizam. --Eleassar (razgovor) 10:50, 16. rujan 2008. (CEST)

Članak (Vjesnik) kaže: Inače, s vojnostrateškog stajališta Sveta Gera više nema nikakvo značenje ni za jednu niti za drugu zemlju. Tamo je sada samo slovenski tv-odašiljač, a nekada je JNA na tom vrhu imala svoj komunikacijski centar.

Na čijem je onda ozemlju odašiljač? Ukoliko je na Hrvaškem onda tko je dao dopuštenje za njegovo izgradnju. Ukoliko je dopuštenje za njegovo izdelavo dala Ljubljana onda Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja RH jednostavno izdaje Rješenje o rušenju. -- Goran (razgovor) 00:28, 16. rujan 2008. (CEST)

Ne vidim iz toga da je JNA sagradila toranj.--andrejj (razgovor) 21:32, 15. rujan 2008. (CEST)

Pa preoblikuj onda, ali bez tvrdnji da je toranj na Slovenskem. -- Goran (razgovor) 00:28, 16. rujan 2008. (CEST)
Zahvaljujem na prevodima, ali ne (mi) trebaju, hrvatski čitam kako tako.
Gde stoji toranj i druge stvari je očito sporno pitanje, koje nečemo moći rešiti ni ovde, ni ovde. Dok političari ne dogovore stvari predlažem koliko toliko neutralnu formulaciju teksta. --andrejj (razgovor) 00:49, 16. rujan 2008. (CEST)

Vrh ... se nalazi na hrvatskoj strani granice, okupitrala ga je slovenska vojska Slovenska vojska se nalazi u objektu bivše JNA, a ne na cijelom vrhu. --andrejj (razgovor) 22:46, 16. rujan 2008. (CEST)

Vraćaju se pogrešni podaci koje sam obrisao (visina), i uklanja kraći opis. To je vandalski čin.--Zeljko (razgovor) 23:02, 16. rujan 2008. (CEST)

Ajde, uskladite svoje referencije, da netko ne kaže, da vandaliziram višinu ...[1] --andrejj (razgovor) 23:29, 16. rujan 2008. (CEST)

1178m ili 1181m[uredi]

Tvoj podatak za visinu sv. gere je pogrešan, a taj izvor ne može sebi naći nigdje reference; vidi (1178 m); 1178

U Statističkome ljetopisu Republike Hrvatske piše visina od 1181 m a kao izvor se navodi Izvor: PMF, Geografski odsjek, Source: Faculty of Science, Geographical Department. -- Goran (razgovor) 02:27, 4. prosinac 2008. (CET)

Može pisat i 8,881 m. I hrv. i slov. izvor navode 1178 m. --Zeljko (razgovor) 03:38, 4. prosinac 2008. (CET)

Pogrješno, slovenski izvor navodi da je na vrhu (koti) 1178 izgrađen TV odašiljač. Barem jedan od tih slovenskih izvora tako govori. Iz toga razloga mi se trebamo prikloniti najslužbenijem izvoru a to je Statistički ljetopis Republike Hrvatske koji svoj navod temelji na Geografskome odjelu Prirodoslovnomatematičkoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. -- Goran (razgovor) 00:28, 8. prosinac 2008. (CET)

Lažeš u oči cijeloj wikipediji. Svi vide što tamo piše. Nadalje: http://www.summitpost.org/image/467184//sveta-gera-1178-m.html http://www.takeadventure.com/gallery2/main.php?g2_itemId=5031 http://hpd.jastrebarsko.hr/index.php?art=43 http://www.camping.hr/druga.aspx?stranica=913&pid=69 http://www.odyssei.com/travel-tips/4993.html http://www.adria24.com/en/travel-guide/nature-parks/zumberak-nature-park/ http://www.podzumberak.com/index_en.htm http://www.pd-dubovac.hr/ko_nova(3).htm http://www.scribd.com/doc/3683605/Biciklom-na-Sv-Geru http://www.krizevci.info/forum/index.php?topic=18274.0 --Zeljko (razgovor) 02:27, 8. prosinac 2008. (CET)

Nije lijepo optuživati suradnike da lažu ukoliko samo navode izvor koji ima vlastiti izvor. Tvoji planinarski izvori jesu korisni ali nisu službenoga značaja. Kao što kaže Andrejj pitanje visine zna se mijenjati s obzirom na nove premjere. -- Goran (razgovor) 01:18, 9. prosinac 2008. (CET)
Nema baš mnogo smisla navoditi deset i više stranica, koji ionaku od nekud preuzimaju taj podatak. Moguće je da novija mjerjenja pokaži drukčiju visinu, zar ne?--andrejj (razgovor) 08:33, 8. prosinac 2008. (CET)
Složio bih se s Goranom i Andrejjem. Nije da deset stranica ne znači ništa, ali službeni izvor je službeni izvor. Admiral Norton (razgovor) 00:08, 21. prosinac 2008. (CET)

Referencije[uredi]

  1. Mountains and mountain peaks above 500 meters (English and Croatian). Republic of Croatia - Central Bureau of Statistics pristupljeno 9. rujna 2008.