Razgovor:Bitka za Staljingrad

Izvor: Wikipedija
Prijeđi na navigaciju Prijeđi na pretraživanje
Ovo je stranica za razgovor za raspravu o poboljšanjima na članku Bitka za Staljingrad.
Rad na člancima

Zanima me da li je Staljingrad promjenio ime i ako je, kako se sada zove?

Neinformirani znatiželjnik unaprijed zahvaljuje.


Ne nije se promjenila, napiši Staljingrad u tražilu i pronaći će ga. Vodomar 12:00, 14 Jan 2005 (CET)


Naravno, nije se promijenilo ime na svim stranicama koje ga spominju, pa se još nađe pod starim imenom. Ali u stvarnosti je situacija ovakva: nekada se zvao Цари́цын (Caričin?), Staljingradom je postao 1925. a od 1961. do danas se zove Volgograd. Pogledati: en:Volgograd
Krešimir Ižaković 12:42, 14 Jan 2005 (CET)


Članak je stilski apsolutno neenciklopedijski. Mogu shvatiti kada netko ne može ili ne zna bolje, kada nema vremena za detalje ili ne raspolaže kompletnom informacijom (Wikipediju i imamo zato da bismo se međusobno nadopunjavali), ali mi nije jasno kako netko može napisati ovoliki članak, a da pritom ne uviđa kako to što je napisao naprosto nije materijal za enciklopediju. Gore nego da su tri rečenice; tri rečenice se mogu dopuniti i popraviti, dok bi za ovo - i da se nađe netko tko bi imao volje - trebalo više vremena nego za pisanje od nule. 213.202.86.209 22:32, 12 Apr 2005 (CEST)

Nažalost, imamo još puno takvih članaka, ali nemamo dovoljno vremena da ih sve mijenjamo... o stalnoj borbi s vandalizmom i raznim oblicima gluposti da i ne govorim. Ako imaš vremena i volje, pokušaj sam napraviti novi tekst, pa makar i kratak. Pozdrav! Krešimir Ižaković 08:52, 13 Apr 2005 (CEST)
Možda sam bio malo mrzovoljan kad sam komentirao jer mi je ovaj članak došao nakon što sam utrošio ne znam ni sam koliko vremena ispravljajući valjda 150 pogrešaka u članku o Adolfu Hitleru. Ali naravno, slažem se: posla uvijek ima, sve se može popraviti... 213.202.85.58 22:27, 13 Apr 2005 (CEST)

Stvarno poseban si tip uopće nisi napisao tko je nakraju pobjedio zar neznaš da su pobjedili Rusi!? Cjeli ćlanak toliko govori o tebi kao nekakvom suradniku wikipedije više nego o onima koje velićaš u tekstu!Zapitaj se tko je pobjedio!Sramota da ti ja trebam govoriti da je Hitler izgubi puno više od 700 000 svojih vojnjika A Rusi su branili svoju domovinu i Pobjedili su u svim tehnikama bilo zraćnim bilo kopnenim dok su se Njemaćki vojnjici ionako zaledili - nenavikavši na hladnu zimu!

Hrvatska[uredi]

Htio bih reći da su jedinice iz NDH sudjelovale u toj bitci. Točnije 369. hrvatska regimenta. Vidim da na popisu sukobljenih nema NDH, ali je baš lijepo stavljena jedna Slovačka...

AKo je i istina, prvo treba izvor, a sudjelovanje 50 vojnika iz jedne države, iako je i to upitno, ne bi se trebalo nabrajati u ovom članku jer bi se onda trebale staviti i države koje su imale i jednog vojnika u bitci :-) --Edgar Allan Poe (razgovor) 22:46, 28. lipanj 2008. (CEST)

369. pojačana pješačka pukovnija. Međutim, ovaj članak bi trebalo doraditi. Prvo ispraviti gramatičke i pravopisne greške, dodati malo više wikipoveznica. Članku kronično nedostaju izvori. Ako netko ima volje :) --Suradnik13 (razgovor) 10:02, 29. lipanj 2008. (CEST)
Predlažem Edgaru da pročita članak 369. pojačana pješačka pukovnija (kako na našoj tako i na en i de wiki), i uskladi predložak uz ovaj članak s podatcima u njemu, ima u njemu hrpa izvora;-).Branka France (razgovor) 10:18, 25. rujan 2008. (CEST)
Molim neprijavljenog suradnika koji je večeras radio izmjene, da se suzdrži od uređivanja dok se sa stranice ne ukloni predložak da su radovi u tijeku. Hvala Branka France (razgovor) 00:37, 29. rujan 2008. (CEST)

Zar bitka za staljingrad nije počela 17. srpnja, a ne 28. lipnja?!

Na en wiki piše rečenica Blau finally opened as Army Group South began its attack into southern Russia on 28 June 1942. S druge strane oni navode datum početka 17. srpnja (prema Britannici - http://www.britannica.com/EBchecked/topic/562720/Battle-of-Stalingrad). Opća i nacionalna enciklopedija navodi pak 23. srpnja kao dan početka, koji ću staviti uz navođenje izvora (dok netko ne obrazloži zašto je neki drugi datum prikladniji). SpeedyGonsales 16:26, 8. srpnja 2009. (CEST)

Provjeriti zemljovid - pravopis teksta[uredi]

[1]. Kubura (razgovor) 03:42, 21. listopada 2011. (CEST)