Razgovor sa suradnikom:NeumHe

Izvor: Wikipedija
Prijeđi na navigaciju Prijeđi na pretraživanje

Dobrodošlica[uredi]

WikipediaTutorial.png
Ovaj je članak dio wikipedijina
Uvodnog tečaja
Tečaj

Naslovna stranica
Uređivanje članaka
Oblikovanje članaka
Wikipoveznice
Wikiprojekti
Slike
Tablice
Stranice za razgovor
Ne zaboravite
Prijavljivanje
Imenski prostori
Zaključak

Vidi

Pomoć:Sadržaj

NeumHe, dobro došli na Wikipediju na hrvatskom jeziku, započetu 16. veljače 2003. godine – slobodnu enciklopediju!

Pozivamo vas na sudjelovanje u rastu ove svima dostupne enciklopedije na hrvatskom standardnom jeziku.


Ovdje su neke od stranica koje bi vam mogle pomoći:

  • Wikipedija − što je Wikipedija, povijest i organizacija projekta
  • Wikiusvajanje − pronađite mentora koji će vam pomoći u snalaženju na Wikipediji
  • Izvori − kako uspješno činiti Wikipediju boljom!
  • Slikeobvezno pročitati prije postavljanja bilo kakvih slika

Ako želite vježbati možete to raditi na stranici za vježbanje, u slučaju da vam zatreba pomoć učinite slijedeće:


Svoje doprinose na člancima ne potpisujte, dok komentare na pripadajućim stranicama za razgovor, suradničkim stranicama i Kafiću molimo potpisujte tako što ćete pritisnuti gumbić Button sig.png ili Vector toolbar signature button.png na alatnoj vrpci ili napisati 4 tilde (tilda = 4x istovremeno tipke AltGr + tipka s brojem 1), što kod uređivanja izgleda ovako ~~~~.
Vlastitu suradničku stranicu (onu koja se zove "Suradnik:vaše ime") možete uređivati po svojoj želji u skladu s pravilima uređivanja suradničke stranice (npr. asketski ili šminkerski).


Molimo Vas, ne stavljajte zaštićene radove bez dopuštenja! Nemojte izravno kopirati sadržaje s drugih web stranica ako nemate izričito dopuštenje. Ako imate dopuštenje, napišite to na stranici za razgovor ili jednostavno dodajte ovdje. No, obvezno to napravite prije nego započnete s pisanjem preuzetog teksta. Molimo uočite da se svi doprinosi Wikipediji smatraju dualno licencirani, pod Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 i GFDL licencijom. Ako ne želite da se vaše pisanje nemilosrdno uređuje i slobodno raspačava, nemojte ga ovamo slati. Također nam obećavate da ćete ono što ćete napisati sami napisati, ili ćete to prepisati iz nečeg što je u javnom vlasništvu ili pod sličnom slobodnom licencijom.


If you don't speak Croatian: This is the welcome message sent to new users of hr.wikipedia

Još jednom, dobro došli! SpeedyGonsales 20:02, 11. prosinca 2011. (CET)

Potpis[uredi]

Potpis.gif
Potpis vector 2010.png

Information.svg Pozdrav, zahvaljujemo na vašim doprinosima na stranicama za razgovor i usput, prilikom komentiranja molimo vas da se potpišete kako bi komunikacija bila uspješnija. Potpis možete napraviti upisivanjem 4 tilde: ~~~~, ili jednostavnim pritiskom na alat za potpis prikazan na jednoj od slika s desne strane. Hvala na razumijevanju.--MaCroatian squares Ljubicic.pngGa 06:41, 12. prosinca 2011. (CET)

Hrvati u BiH 2005.[uredi]

Statistike o broju Hrvata po općinama su napravljene po crkvenim podacima iz popisa katoličkih kućanstava. Ti podaci su aktualni i iz godine u godine se ažuriraju! --Mostarac (razgovor) 17:03, 15. prosinca 2011. (CET)

Što ti konkretno smeta?! Ovo je vjerodostojna procjena jer se takvi popisi vrše početkom svake godine, a što se tiče Hrvata i njihove vjernosti, 90 % su katolici, a 10 % ateisti, agnostici, muslimani. To je najizraženije u Tuzlanskoj županiji Na stranici se nalaze općine u kojima župnih ureda, ustvari u kojima ima Hrvata! Ti zaboravljaš da je bio rat i da bh. narodi većinom žive na teritoriju, koji su kontrolirale njihove vojske. Reci konkretno što ti smeta kod one karte, koje općine i daj mi neki izvor, koji ih opovrgava. I još nešto, nick ti je NeumHe. Ja sam pomislio da si iz Neuma... molim predstavi se, da znam barem odakle si, poznaješ li situaciju?! Pozdrav --Mostarac (razgovor) 20:36, 17. prosinca 2011. (CET)
Strpi se do ožujka 2012., tada je previđen popis stanovništva u BiH i nakon toga ćemo saznati prave podatke! --Mostarac (razgovor) 18:25, 22. prosinca 2011. (CET)
Wikicitati „Dogovoren je i da se usvoji Zakon o popisu stanovništa po osnovi kako je prošao u Zastupničkom domu PSBiH, s tim da se briše član 48. Ovaj član predviđa da se rezultati popisa stanovništva iz 1991. godine na formiranje vlasti na svim nivoima u BiH primjenjuju do potpune primjene Aneksa sedam Daytonskog sporazuma, odnosno do okončanja povratka izbjeglih i raseljenih.”

--Mostarac (razgovor) 23:24, 28. prosinca 2011. (CET)

Već ti rekoh, dobili smo mandatara Vijeća ministara i u posljednjem trenu izbjegli financijsku blokadu, usvajanjem proračuna za 2011. godinu. Jedan od prvih poteza nove vlade će biti Popis stanovništva, koji je predviđen za kraj ožujka ove godine. Kada dođu rezultati s toga popisa, napravit će se karta prema tom popisu. Do tada ostaje ova procjena! --Mostarac (razgovor) 21:20, 4. siječnja 2012. (CET)

Rješavanje prijepora[uredi]

Proučiti ovo, pa ako ne ide, ovdje.--MaCroatian squares Ljubicic.pngGa 13:53, 9. siječnja 2012. (CET)

Uputa[uredi]

Žuti karton


Pročitajte ovo. Koliko vidim suradnici koji su se bavili demografijom Hrvata u BiH posao su sustavno odradili. Ako nađete pogreške u njihovom radu slobodno ih ispravite navodeći točno gdje je pogreška, ali tendenciozno je pisati da nema nikakvih izvora kad određenih izvora ima.

Npr. suradnik Mostarac je egzaktno napisao koji izvori postoje: Statistike o broju Hrvata po općinama su napravljene po crkvenim podacima iz popisa katoličkih kućanstava. Ti podaci su aktualni i iz godine u godine se ažuriraju.

Vi pišete vrlo neodređeno: Imaju ipak druge koje netvrde takve stvari koja ta tvrdi.

Stoga ide žuti karton i upozorenje da će vaše prvo sljedeće nekorektno uređivanje povući zabranu rada na temi i možebitno blok. Kršenje zabrane rada na temi obično povlači trajan blok. Svjesni smo činjenice da je vaš račun blokiran na en wiki kao čarapko ali time niste automatski diskvalificirani na hr wiki. Uviđavnost i pretpostavljanje dobre namjere ide tako dugo dok suradnik konstruktivno radi. Vaša uređivanja do sada nisu bila konstruktivna, vrijeme je da to promijenite. SpeedyGonsales 13:21, 16. veljače 2012. (CET)

Pitanje[uredi]

Pišete: Crkveni podaci su za broj katolika, a ne za broj hrvata.

  • Da li Vi u 21. stoljeću katolike u BiH ne smatrate etničkim Hrvatima? Hvala najljepša na odgovoru! SpeedyGonsales 00:03, 17. veljače 2012. (CET)
  • Ti podaci su samo za one ljude koji ovako idu u crkve i to. Ima dosta hrvata koji neidu u crkvu, pogotovo u Tuzlanskom kantonu. Ima ih takodje i u drugim mestima, ali su u najbrojnijem procentu u Tuzlanoskom kantonu. Dakle nemoze da se izjednaci broj Katolika i broj Hrvata. Ukupan broj Katolika u BiH je uvek manji nego ukupan broj Hrvata. Presvega ti podaci od crkve su u obliku opcina za samo godinu 2009, a ne za godinu 2005 ko sto je na onoj karti. U 2005 nisu postojali nikakve procene za broj nationalosti po opcinama. Dakle karta iz 2005 nema nikakav izvor, i po tome sto je izmisljotina treba da se ukloni. Za sve takve karte za 1961-1991 imaju jasni podaci koji mogu lagano da se odmah uzmu i provere. Za ovo, nepostoji, jer podaci nepostoje. To sto je neki tip sam kazao ovde ima od prilike ovoliko, onde od prilike onoliko nije kvalitet za vikipediju. Mislim, mogu sad ja lupiti tako brojeve, nema smisla da tako nesto se kaci na bilokakvu enciklopediju. (NeumHe (razgovor) 09:21, 17. veljače 2012. (CET)).
U članku Popis katoličkih kućanstava i vjernika u Bosni i Hercegovini vidim grafikon Datoteka:Broj katolika u BiH.jpg s brojem katolika u BiH za svaku godinu od 1996. do 2011., po Vama popis je rađen samo 2009., pa onda i ovaj grafikon nema izvora? SpeedyGonsales 09:59, 17. veljače 2012. (CET)
U clanak je ovo dodano tek nedavno. Pogledaj sta je izvor - izvor je imageshack. U drugim recima covek mozda i nema pravo da postavlja ovu sliku/grafikon, jer moguce je da krsi autorska prava.
Takodje, glavna stvar je da je ovo procena za celu bih. Nije ovo procena po opcinama. Jedino mesto gde imaju neke procene za opcine je ovo: [1] ... gde je sajt glavne organizacije? Zar nevidis da nemogu da se nadju podaci za 2005? Za karte 1961-1991 nema dileme, odmah se nadju podaci. Medjutim za ovo nema nista, zato sto nemaju podaci. Ustvari, sad sam pogledao dal mogu naci brojeve ukupni populacija za opcine za 2005 u bih... nemogu ni to naci. Evo, [2] ... zar se neslazes da je ova karta vrlo sumljiva? Pogotovo mesto kao na primer Jajce. (NeumHe (razgovor) 16:34, 17. veljače 2012. (CET)).
Izvor nije imageshack, nego hercegbosna.org. Ne vidim odgovore na moja pitanja, zar su teška? SpeedyGonsales 19:15, 17. veljače 2012. (CET)
Onda treba da pise na kome linku je izvor. Nije uredu po mome misljenju da stoji imageshack link. Nek se da link of prave stranice. Moze netko sad da stavi sliku na imageshack i da kaze da je to od herceg bosne?
Opet ti kazem, nemaju tu procene za stanovnistvo po opcinama za 2005. Kako ja znam, nemaju ni procene za ukupan broj ljudi u opcinama za 2005.
Ja nesporim da imaju procene za ljude u celoh zemlji. U tome nije problem i nekontam zbog cega je diskusija o tome. U pitanju je dal postoje podaci po opcinama za 2005 ili ne. Karta je ocigledno ocajna i nema izvor ali bas nikakav.
Molim te, pogledaj dobro opis slike, [3] Pise "Presumable percantage of Croats in Bosnian municipalities in year of 2005"... "vjerojatan postotak"... pa to nije nikakav izvor. Nema izvor. Mostarac moze da tvrdi da je izvor procene katolika - na karti nepisee da je to izvor, jer i nije. Procenat katolika nije isto kao procenat hrvata, a procenat katolika nepostoji za godinu 2005 po opcinama, nego samo za 2009. (NeumHe (razgovor) 20:45, 17. veljače 2012. (CET)).
Kad bi na karti pisalo Postotak, onda bi kartu trebalo ukloniti odmah. Kako jasno piše da se radi o procjeni, nije problem u egzaktnosti podataka. Kad izađu službeni podaci prvog sljedećeg popisa, ta karta će biti uklonjena. Kako podaci crkvenih popisa postoje, kojima vi prigovarate malo s jednim neuvjerljivim prigovorom (imageshack - kad jasno piše da je izvor hercegbosna.org), pa malo s drugim, stičem dojam da se vama ta karta ne sviđa, nemate namjeru sami potražiti izvore i ustanoviti što oni kažu nego s visoka tvrdite da izvora nema i zapravo pokušavate na druge prenijeti obvezu da dokažu da izvori postoje i što oni govore. Konstruktivan pomak bi bio da uputite pitanje autoru karte gdje je on došao do podataka, da vi dođete do tih istih podataka, da ih provjerite i da onda ukažete na možebitne pogreške. Nije na administratoru tražiti izvore, na suradniku je dokazati da izvori postoje, ne postoj ili su krivo interpretirani. Vrhbosanska nadbiskupija sigurno ima nekakve podatke, autor karte Vas sigurno može bar malo usmjeriti. Svjestan sam činjenice da izvori nisu dovoljno jasno navedeni, to mi nije drago. Ali radi se o procjeni a Vi se niste niti malo potrudili pokazati što postojeći izvori zaista govore. Takav manjkav pristup ne govori u Vašu korist. SpeedyGonsales 23:21, 22. veljače 2012. (CET)
Nekontam sta je razlika od sad i posle izlaska rezultata popisa. Pitanje je dali karta valja ili ne. Ja sam skonto da je problem sto nema neka karta da je zameni ako se skloni, da je to problem.
Ako je izvor one slike hercegbosna, onda treba da pise link hercegbosna, a ne link od imageshacka.
Ja sam trazio izvore. Jedino sto sam uspeo da nadjem je sa jednog sajta gde je bilo objavljeno za 2009, nista vise. Ako neko nesto postavi, treba da stavi izvore dobre, a ne da onaj koji ukloni treba da dokaze da nevalja. Inace imao sam pre diskusije sa tim originalnim autorom karte. Pentestak karti sam mu pobrisao sa commonsa zato sto nemaju izvore. Cak je i sam priznao da mu karte nevaljaju i da ga to nezanima. Dakle tesko je da se diskutuje sa njim.
Javi cu se za nekoliko dana, potrazicu jos malo pa da vidimo ako ista nadjem. (NeumHe (razgovor) 01:04, 25. veljače 2012. (CET)).
Mislim da je jedino ostalo da se obratim forumima. Ja nisam nista uspeo da nadjem i nesvidja mi se da je moja duznost da nadjem umesto autora karte. Na primer, da ja napravim mapu gde prikazuje procene da su slovenci skoro pola varazdina, ocigledno ce biti da karta nevalja. tako i ova karta nevalja, ali nikako nerazumem sto je ovolika velika volja da ostane karta cak i ako si sam rekao da ce da se skloni u boducnosti. (NeumHe (razgovor) 03:38, 6. ožujka 2012. (CET)).

Ljudska komunikacija[uredi]

Žuti karton


Wikipedija:Stranice za razgovor. Da ne bi bilo da niste upozoreni. SpeedyGonsales 19:12, 17. veljače 2012. (CET)

Nije mi jasno sta sam uradi pogresno? (NeumHe (razgovor) 20:46, 17. veljače 2012. (CET)).

Iz kafića[uredi]

Imam ja jedan primer de nema objetivnost, de nema neutralnost. Na primer, ima jedna mapa koja nema ali nema izvora. Tu mapu sam probao da uklonim, ali koristnik Mostarac samtra da je okej, cak i ako nema izvora. Na mojoj stranici razgovora sam dokazao SpeedyGonzalesu da nevaljda, i on mi neodgovara vise. Sad neznam sta vise da radim - ako je sklonim mozda i moze da mi dan ban. Ako ne, ostaje da je ova vikipedija glupuost jer nije objetnivna, jer izmisljene stvari bez izvora stoje na njoj. Dal neko moze da pomogne? Evo u pitanju je ova mapa [4] , i ovde je jedna od diskusija... [5] (NeumHe (razgovor) 17:06, 21. veljače 2012. (CET)).

Zbog jednog primjera ova cijela wikipedia je neobjektivna i pristrana, prema tome kriteriju i sve druge wikipedije su takve: pristrane, izmišljene, glupost... jer i u njima ima grešaka. Wikipedija je rad u toku, fluidna i nepotpuna, kao ljudski život. Vodomar (razgovor) 09:49, 22. veljače 2012. (CET)
Pa mislim da sam dao dobre razloge sto treba da se ona mapa/karta skine. Ali nista doslo je do toga da vise neznam dal smem da skinem to da nedobijem ban ili nesto takvo zbog toga. Nemam odgovor od tipa skim sam zadnji diskutovao pa mi vise nije jasno sta su ciljevi. Karta nije dobra... i nonstop se vraca od razni strana koje podrzavaju Suradnika Mostaraca valjda zato sto nisu dobro upuceni u slucaj. Iako je on vise bio ovde nego ja to neznaci da je u pravu za ovo. (NeumHe (razgovor) 21:18, 22. veljače 2012. (CET)).
Taj "tip" (kako kažeš) koji je sve lijepo obrazložio na stranici za razgovor ima svoje suradničko ime (baš lijepo ime za drugog suradnika: tip, razmislit ćemo o uvođenju statusa tipa na Wikipediji) i ništa mu nisi dokazao (kao niti ikome drugome ovdje). Nitko (pa ni on) nije ovdje dežurni da bi morao promptno reagirati na svakakve zahtjeve. Ne može se tvrditi da je nešto krivo (što ti radiš), a ne pružiti argumente da bi dokazao da je to tako. Ukoliko i dalje misliš da je ova Wikipedija glupost, postoji puno drugih Wikipedija na drugim jezicima gdje možeš doprinositi. Hvala na pažnji!--MaCroatian squares Ljubicic.pngGa 21:35, 22. veljače 2012. (CET)
Lakse mi da kazem tip. Tip nije uvreda, znaci covek/someone. Drugo, ja nisam reko da je ova vikipedija glupost, nego da samtram da ovo nije uredu.
Sve karte BiH po opcinama ili naseljima ima neki izvor. Barem je tako za karte godinama 1961, 1971, 1981, i 1991. Medjutim, nema ni jedan izvor po opcinama za 2005. Cak i na opisu karte nema izvor. Ovo je toliko jasno i prosto da nemoze biti jasnije sto karti stvarno nije mesto ovde. Treba da se ukloni. (NeumHe (razgovor) 21:59, 22. veljače 2012. (CET)).
Fino navedi tamo gdje je karta i napiši da nema izvora ili da su izvori nedovoljni na stranici gdje se ta karta nalazi. Suradnik si napravi izmjenu, i idi u novu diskusiju sa suradnikom/suradnicom koju su kartu napravili. Ovdje nema nikakve centrane uprave koja radi po necijoj volji, vi imate suradnici racun i napravite promjenu jer tako wikipedija radi. Nitko vam to ne smeta. I ono što je Suradnik:MaGa rekao stoji. Isto tako na osnovu jedne karte za koje vi tvrdite da nije točna, tvrdite da ova wikipedije nema objektivnosti i da je pristrana. Ako zelite nesto da se promjeni, onda se trebate prionuti na rad, a ne samo se tužakati na ovim stranicama. Vodomar (razgovor) 23:18, 22. veljače 2012. (CET)

re:mapa[uredi]

Kako je SpeedyGonsales lijepo objasnio:" Suradnik NeumHe inzistira da izvora nema, a lijepo mu je ukazano što treba učiniti. Kako volje za enciklopedijskim radom nema, članak je zaključan." Toliko o "trolanju" od mene.--Starčevićanac (razgovor) 19:12, 27. ožujka 2012. (CEST)

Blokada[uredi]

Crveni karton.
Blokirani ste na rok: jedan mjesec.!

Razlog je: višekratno neproduktivno uređivanje unatoč uputama i upozorenjima administratora. [6]


--MaCroatian squares Ljubicic.pngGa 22:17, 27. ožujka 2012. (CEST)

Ovo nije normalno. Lepo sam dokazao da to sto mostarac tvrdi nema veze sa icim. Ona karta nema nikakav izvor. Nemaju nigde podaci po opcinama za 2005. Ali bas nigde nikakvi podaci. Dakle kad budem unblokovan, prijavicu ovaj problem na kafi da ovde nema objektivnost, bas nikakve objektivnosti. Sto nepogledas sta su ostali suradnici rekli? Sami su priznali da ce karta da se skloni - ali su rekli da zele da je duze drze. To je smesno. Nevalja, dakle treba da se uklanja sto pre. (NeumHe (razgovor) 18:05, 28. ožujka 2012. (CEST)).